Pappa på besök

Alex får träffa sin morfar lite grann idag. Han är här nu och står och tjatar med Niclas om tråkiga datorer :) Typiskt dom två. Alex ligger i babygymet och...bajsar tydligen ;)

Idag blir en lugn dag. Satt uppe igår kväll och kollade på Sommaren med Göran. Riktigt rolig film emmelanåt :)
Alex var envis med att somna, tror klockan hann bli över elva innan han tillslut slockna. Så är det ibland. Jag lät honom sova alldeles för länge på eftermiddagen, så jag får skylla mig själv.

Ska strax åka till affären och köpa lite majskrokar till Alex. Han fick smaska på sånna hos Malin igår. Mycket bra muta om man vill få en lugn stund ;)




Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Sötisen. Ja jag funderade just om man kanske skulle ta och köpa Majskrokar snart.

2010-01-24 @ 13:16:24
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback