Nytt år, nya tag :)

Nyårsafton gick fint. Två timmar innan vi skulle vara hos maria och Fredrik pratade jag med mamma på telefon. Dom skulle tydligen vara hemma i alla fall, så jag frågade om dom ville ha Alex. Och det ville dom, var till och med så snälla att dom kom och hämta honom :D. Det var skönt att slippa ha med honom på fest. För hans skull, det var lite väl stökigt där så jag hade nog nästan fått åka hem om han hade varit med.

Kvällen var halv lyckad för min del. Vi åt först jätte god middag. Grillade fläskytterfilé och grönsaksspet med potatisgratäng och vitlöksbröd till. Skitgott! Men efter maten började jag må illa. Gjorde det resten av kvällen. Fick till och med gå och spy flera gånger för att jag kände hur detr stod mig upp i halsen. Tror inte det var nån magsjuka för jag var inte tvungen att spy eller springa till toa. Vet inte vad det var för något konstigt. Kanske dåligt samvete för att jag lämnat bort min son :) hehe.

Iaf så var kvällen ändå rolig då och då. Jag och Maria sprang omkring och fjanta och spelade in roliga filmer på oss själva :P. Niclas också :) När det var dags att skjuta raketer styrktes min åsikt om att det borde förbjudas för allmänheten! För det första så var det is ute, vilket gjorde att raketerna fastnade i marken och inte lyfte, så fyrverkerier smällde i hela trädgården. En del hade druckit för mycket och var totalt oförsiktiga och klantiga när det skulle tändas på. Som TUR var hände ingenting, men det var fanimej på håret. Nä, det är helt sinnesjukt att det får lov att skjutas raketer av till större delen berusade människor!

Dagen efter var jag skiiiiiit trött. Drack aldrig någonting eftersom jag mådde illa, men gick och la mig typ vid fyra på morgonen och sov dåligt. Huvudet kändes som en bomb exploderat. Men det var bara att gå upp, käka frukost, åka hem och göra oss iordning och köra til Kungsbacka. Åkte till min farmor och farfar på middag och mamma och pappa var där också med min älskade prins. Han hade skött sig kanon bra. Varit skit snäll och sovit bra hela natten förutom ett mat uppehåll då. Duktiga killen min. Förtsta gången han sovit över utan mig :) Skönt att veta att det funkar bra.

Idag blir det bara att slappa och kanske röja upp lite här hemma. Orkade inte lyfta ett finger igår. Kanske lite tacos och film ikväll. Bara mys :)



Fan va heta va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback