Lyckodagen!!

IGÅR SMALL DET TILL!! :)

Jag och Emmelie åkte till Kinna igår kväll och spelade lite Bingo. Härlig avkoppling tycker vi. Gott att bara åka bort själva en sväng och sitta med nåt roligt. Vi vann hela tiden, små vinster. Sista spelet, då jävlar, vann vi 8000 spänn!!! weeehhoooo va kul det var. Satt som ett smäck! :)

Så idag har vi varit i Borås och shoppat. Gick igenom hela knalleland. Jag hade presntkort på Gina 300 och HM 150.

Inhandlade på Gina Tricot:

Vit kofta
Svart, festklänning
Svart vardagsklänning
Svarta stuprörs Jeans (Kassörskan glömde ta betalt för dessa)

Så allt gick på 347 kr där :)

På chilli köpte jag en stekpanna för 99
Kappahl Brun tröjbody, bruna byxor och strumpor till Alex strl 74
HM Svarta leggins och svart enkel undertröja
Små örhängen på Glitter och en Vit top på Cubus
Sist men inte minst ett par snygga stövlar på Skopunkten

Jag slösade allt som allt ca 850 kr :)
Mycket mycket nöjd med den här dagen :):)

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Woohoo :-) kul! :-)

2010-01-29 @ 19:10:01
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback