Här ska städas!

Snart, om en liten stund bara, efter kaffet ;)

Morgon började jag med att ta en kaffe hos min kära Em. Sen åkte vi till MM och handla. Köpte nya växter till köket, dom gamla var stendöda. Jag är sämst på att vattna. Dom levde ju nästan ett år iaf, inte dåligt för att vara jag :).

Igår var vi över hos svärmor på kvällen. Niclas sa att hon hade bakat och vi antog att det var bullar som vi blev sugna på. Det visade sig att det var frallor :) Men goda dom med.
Alex spenderade kvällen med att ligga nakenfis på handdukar och det tycker han är så gott. Faster felicia är väldigt rolig också som busar med honom. Hon är 11 år :)

Nu har jag fått i mig lite frukost och kaffe, antar att det är dags att städa. Ska bara få med mig min karl ochkså som sitter och tittar på film... hmmm... undrar om det är långt kvar på den. han SKA diska!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback