5 månaders spruta

Jaha. Gick ner till Bvc i tisdags med Suss som sällskap. Dags för 5 månaders kontroll. Då visade det sig att det också var dags för sprutor igen. Hade jag ingen aning om :). Men Alexander tog det bra. första sprutan som är lite snällare sa han inte ett knyst. Andra började han gråta, men det varade bara ett par minuter. Han var lite gnälligare och trötare än vanligt sen under dagen, men det var inte heller så farligt. Dagen efter fick han lite feber. Han hade 38,2 på morgonen. Men han var ändå som vanligt, lite dåsig sådär bara.

Han vägde 7520 gram och var 68 cm lång nu, min stora pojke :)

Igår var vi på babysimmet igen. Jag gick själv och det fungerade hur bra som helst. Det är ju lite krångligt efteråt, när både jag och Alex ska duscha och kläs på. Men han var snäll och lugn som tur var. Han verkar tycka det är kul att bada iaf. Han skvätter med händerna i vattnet och jag efter badankorna :).

Idag har jag tränat med Emmelie och Suss. Strax ska vi gå och hämta Johannes från dagmamman.

Annars blir det en lugn dag. Niclas skulle stanna kvar efter jobbet och träna, sedan gå på baketmatch med en kompis. Så det blir väl att laga mat till sig själv bara idag. Tråkigt!

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Bra att sprutan inte gav några jobbiga biverkningar. Alvin blev skitdålig av den :-/ Får se hur det går med Elmer men 3-månaders märkte vi inget alls av.



Alex har vuxit på bra på sin kurva verkar det som :-)

2010-01-21 @ 13:27:42
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback