Morgonmys

Startade dagen med att gå ut med hunden. Alex vaknade med ett gott humör. Jag klev upp före honom och sen hörde jag han börja prata inne i sovrummet. Babababa :) Så jag gick in och mös med min sötis lite grann. Tills han började dra mig i håret :)







Emmelie kom på besök sen och vi tog oss en kopp kaffe som vanligt :) Sen skulle hon hem och städa och det gjorde jag med. Röjde upp och diskade, sen bar det av till hundgården där jag mötte upp svärmor. Hundarna fick springa av sig en snabbis. Det blåste som attan så det var svin kallt att stå där. Vi gick in och drack kaffe istället :)

Alex somnade när vi kom hem och jag slappade framför datorn. Maria kom strax efter Alex vaknat och fått middag. Då bar det av till hundgården igen :). Nu har vi kollat på barnkläder på nätet. Beställde lite kläder från HM som kommer nästa vecka.

Sitter i J*vla telefon kö till barnmorskemottagningen. Har ringt i en halvtimma nu och dom svarar inte!! ***grrr***

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Goding!!

2010-02-19 @ 09:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback