"Ledig"

Ja, idag har jag bestämt mig för att jag är ledig från allt vad sysslor i hemmet heter. Jag tänker inte diska, inte tvätta inte städa. Gör detta varenda dag, nån ledig dag får man baske mig ha. Tar mig en kopp kaffe, spelar lite uno på datorn och sparar allt annat till imorgon.

Tänkte pröva att ge Alex lite smörgås med leverpastej ikväll. Får se om han gillar det. Maten och gröten går bra nu. Ja gröten har han älskat hela tiden, maten har gått upp och ner. Men nu går det galant. Han äter en hel, liten burkmat och lite banan eller fruktpuré.

Nu som sagt, ett parti Uno :D

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Duktig matkille. Macka är nog kul att få plocka bitar. han gillar ju majskrokar :-)



Elmer har också haft upp och ner med maten eller rättare sagt, jätteintresserad först, sen en liten svacka och då skippade jag lunchen och ammade bara sen efter några dagar var han på G igen så nu äter han :-) skönt att ha en unge som äter! Äntligen.



Tycker du gör rätt i att ta en städfri dag :-9 bara ta det lugnt måste man få göra.

2010-02-21 @ 18:50:40
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback