Krypa

oj oj oj, nu kommer han upp riktigt ordentligt på knäna. Han kan ställa sig helt på knä med armarna raka. När han sedan försöker komma framåt ramlar han framstupa ner igen :P Men några veckors "armhävningar" till så är han nog på väg. Det är lättast för honom om han får vara utan byxor, annars glider han bara bakåt hela tiden. Han har aldrig försökt åla sig framåt. Ända sedan han kunde vända över på mage har han istället försökt häva sig upp på knäna.

Jag försökte filma det förut, men då hade han redan hållt på en stund och började bli trött och arg när han inte klarade det :P. Nästa gång ska jag ta fram kameran direkt och lägga upp en snutt.

Ja gud min stora, stora pojke. Vad jag älskar honom helt vansinnigt mycket. Det är så underbart att följa hans utveckling. Inte bara med fysiska grejer utan hans lilla personlighet. Han är så mysig och söt. Världens charmör. Han pratar och pratar, gapar och skrattar. Älskade, vackra Alexander, mammas ögonsten för alltid <3

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Vi får träffas så får grabbarna träna tillsammans hehe Elmer gör precis likadant. filmade lite idag men som du säger, de gör det ju alltid bäst INNAn kameran åker fram :-P

2010-02-28 @ 18:03:28
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback