Freetime!

Om en halvtimma kommer Niclas hem. Då ska jag och Emmelie till Kinna en sväng. Dags för oss att vara barnlediga några timmar. Puh! har ju tagit hand om Alex helt själv (när han varit sjuk dessutom) i typ en och en halv vecka. Niclas kom ju hem i lördagskväll visserligen, men han har haft datorer att fixa och jobbet så det har inte blivit en sekund ledigt än känns det som. Tack förresten kära älskling för att du fixade min dator. Nu funkar allt som det ska igen :)

Idag har vi varit på kaffe hos Johannes mormor Elinor. Det var trevligt. Emmelie och Johannes var med så klart och hennes syster Veronica med söta dottern Alexandra. Annars har vi inte gjort mycket. Duschat och diskat är det dagen har gått till. Fikade med en god semla i förmiddags med Emmelie också. Gotti gott :)

Nu ska jag ta en Treo för huvudet värker som vanligt, sen pussa ihjäl min son för att han är så söt och go :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback