Fotat

Nu har vi fotat den lilla prinsen. Niclas sitter och fixar med bilderna nu. Vi fick till några jättefina bilder, men där var två problem.
1. Vi hade inte laddat upp batterierna ordentligt, så blixtarna funkande inte som det skulle hela tiden. Därför blev det inte tagiet lika många bilder som vi tänkt. Oftast hittar man fler bra om man kan fota tonvis av bilder.

2. Jag är inte riktigt nöjd med hans klippning i alla fall. Blev änna lite pottfrilla :P. Jag tog kort på det förut. Nu i efterhand har jag klippt tilll honom så nu ser det bra ut igen. tyvärr hade jag inte gjort det när vi tog bilderna, men han är världens sötaste i alla fall :)

Maria vär här och hjälpte till och lånade ut sin fårskinns päls. Tack för det bruden!

Nu ska vi strax se på film. I love you Beth Coper. Niclas har redan sett den. Men han är tänd på Hayden Panettiere som är med så han kan se den igen :P



Såhär långt hår hade Alex innan jag klippte honom


Såhär blev det när jag klippt första gången.

Lite rak lugg, men den har jag fixat nu innan han gick och la sig så det har jag ingen bild på än.

Kommer lägga upp bilder från plåtningen när dom är klara.

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

GUD vad spännande! Är såå nyfiken på bilderna för Niclas är ju duktig! Han kan gärna få ta 6-månadersbilder på Ellebellen också :-)

2010-02-27 @ 02:39:30
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback