En mysig dag

Började dagen i vanlig ordning med en kaffe hos Emmelie. Efter det åkte jag, Alex och Bamse till Maria. Drack ett par koppar kaffe där med, sen gick vi ut på långpromenad. Det var mysigt ute. Soligt, härligt och vitt :) Sådana här dagar har jag inte lika ont av snön. Det är när det är så förbannat kallt att man inte kan gå ut, plus massa snö som måste skrapas av bilen osv. då är det skitigt med snö och vinter. Så kommer vissa dagar, som denna, då det är riktigt mysigt :)

Efter promenaden åkte jag bort till Hajom, plockade upp svärfar och körde honom till BMW där han lämnat in sin bil. Nu är vi hemma igen och har diskat. Dags för avkoppling före matlagning.

Alex är så söt idag i en skjorta från polarn o pyret, som han fick i julklapp av gammel morfa,r och ett par jeans från name it som mina arbetskamrater köpt :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback