sovit

Imorse vaknade Alex klockan fem. Han fick välling men ville inte somna om. Lyfte över honom till oss och gav honom fjärrkontrollen. Han satte på tv:n och låg och tittade på den, snurrade lite emellan oss oså och jag somnade nog till då och då. Nästa gång jag tittade på klockan var den strax före sju! Alex hade legat där så snällt i över en timma utan att klaga. Slönt att han bara ville ha det mysigt på morgonen :). Vi gick upp och jag satte igång att städa, fixa disken, dammsuga, torka golv och sedan duscha.
Vid nio tiden blev Alex trött igen, så vi la oss och sov till tolv. Hur skönt som helst. Nu är jag pigg och utvilad och redo för en dag på Ullared med Beckah Larsson.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback