morn morn

Blev väckt vid halv åtta imorse av min lilla goding. Vi gick upp och tittade på tv. Sedan började jag städa som jag alltid gör på morgonen, kan inte låta bli för jag gillar inte att se stöket :P

Idag jobbar jag mitt sista kvällspass 13.30-21. Vi ska ha personalmöte först. Blir inte så många eftersom hälften fortfarande har semester. Blir lite fika och avtackning av mig. Jag ska även till Helsingborg nästa vecka med jobbet. Bo på hotell, gå på teater och gå ut. Ska bli kul. Sista natten med gänget :)

Har lite att handla och greja inför kalaset på lördag. Tänkte ta med mig Alex till affären strax så att han får komma ut lite. Han är extreeeeeemt mammig och pappig nu. Vill bara att man ska sitta med honom. Kryper upp i knät och vill att man ska leka med leksaker eller titta i en bok med honom. Jätte mysigt, men det orkar man ju inte hela dagen så däremellan blir det gnäll. Han går efter precis överallt, drar en i benen och ser ut som en tiggande hund. Men SÖTAST och UNDERBARAST ändå!

*** Hann inte publiciera inlägget förut. Alex kom och störde. Nu har vi varit i affären och Maria har kommit på kaffe. När Alex fick syn på Maria sa han IA :)

Han också lärt sig Bapp-Napp och hittat vart snoppen sitter, haha :)

Nu ska kaffet ner i strupen!



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se

Åh så kul att åka iväg med jobbet :-)

2010-08-19 @ 12:05:32
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback