Lilla piggelin

Kom hem vid halv tio från jobbet ikväll. Alex låg redan och sov. Lugn och skön kväll tänkte jag. 10 minuter senare vaknar han och vill INTE somna om. Jag tar honom med och går över till Hille på lite kortspel och kaffe. Alex är så jäkla pigg och full av energi som man kan bli. Han kastade boll kröp/gick omkring och prata i ett. Han är ett rikigt tjööööööttroll när han är på bra humör :). Munnen gick verkligen i ett i ungefär två och en halvtimma. När vi skulle hem kröp han ut på gården där han hittade en boll att kasta. Skitsur blev han när vi skulle gå in. Haha, såg för roligt ut med en liten unge krypandes på gräsmattan mitt i natten. Mitt lilla älskade sötfrö ♥




...Älska Älska Älska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback