Kalas!

Vilken dag. Har varit igång i ett sedan halv åtta imorse. Då gick jag och Alex upp och jag började plocka undan och damma. Sedan bakade jag två kladdkakor och tog med mig Alex till affären. Sedan har vi städat, dukat, dekorerat och serverat resten av dagen. När jag var inne på toa och städade tycke jag att det var tyst väldigt länge. Gick ut för att kolla och det visade sig att Alex hade tröttnat på att städa :)

Pappa och min farmor bakade smörgåstårtor till kalaset och jag garnerade kladdkakorna som tårta. Jag är inte så förtjust i vanlig tårta så jag tyckte detta var godare. Nu får lite bilder tala för sig själva :)


Morfar var absoluta favoriten idag. Han klände på honom hela tiden. Till och med när han slog sig ville han hellre gå till morfar än till mig :). Han var också den enda som fick en puss när dom skulle gå. Tror allt det var en väldigt stolt och glad morfar som gick härifrån ;-p

Alla presenter:

  • Babybjörn Potta
  • Vinter overall
  • Tunnare regnoverall
  • Regnstövlar
  • 3 par byxor
  • 1 pyjamas
  • 1 body Mumin
  • 1 skjorta
  • 5 par strumpor
  • 4 långärmade tröjor
  • 1 pike tröja
  • 2 bilar
  • Pussel
  • Brio byggklossar
Det första jag sa när han fick byggklossarna var: jaha, nu får mamma städa. Och JA det stämmer :)




♥♥♥

Alex har varit fantastisk hela eftermiddagen. Så jäkla söt och charmig. Inte rädd för någon och inte det minsta gnällig. Han har varit glad, sprungit omkring och lekt med en ballong och klängt på morfar :). Tror han hade en jätte lyckad födelsedag. Nu sover han så sött och vi ska SLAPPA. Fredrik och Maria kommer snart. Blir nog lite film oså.

 

 


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

mysigt kalas och bra presenter men visst är det KUL med smågrejer som ska plockas och plockas heeela tiden hehehe klossar, lego, småbilar och värre och mindre grejer blir det med åren ;-)

2010-08-25 @ 23:14:52
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback