En ros

I torsdags när jag jobbade plockade jag in en ros till en tant ifrån hennes trädgård. Den hade sån fin röd rosa färg och det var den sista som fanns kvar. Tanten ville att jag skulle fota rosen ihop med Alexander. Jag sa att då måste jag ta med mig rosen hem för vi bor inte här. Hon svarade "Då offrar jag min ros för ett kort" :). Jag gjorde som jag lovade och skrev ut ett kort till henne igår i A4 format. Hon blev jätte glad och tyckte att Alex var så söt och det var så fin bild. Hon till och med ringde till sina grannar och började berätta om fotot och ville att dom skulle komma och titta. Jag tror att det kommer tjatas om det här hemma hos henne nu, hon är lite speciell nämligen :P

Det är i alla fall roligt att kunna göra någon glad här i värleden :D


Kommentarer
Postat av: Ozza

Gud vilkrn underbart söt vacker bild!:)

2010-08-01 @ 12:20:19
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

men aaw vilken söt historia :-) och bilderna du tog med rosen blev underbara :-)

2010-08-01 @ 12:28:36
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback