Dags för jobbresa

Om ett par timmar åker jag ner till Horred för att ta tåget till Helsingborg med mina f.d jobbarkompisar. Ska äta middag, gå på buskis (tror jag att det är, utomhusteater i alla fall), gå ut och sova på hotell. Jag ser fram emot frukosten imorgon :). Ska nog bli kul detta.

Imorse hittade jag min lilla buse framför skafferiet så här:


KAKTJUVEN!


Tog en morgondusch och plockade fram kläder jag ska ha med mig. Tog en promenad med Bamse och såg att dörren var öppen hos Helena, en inbjudan till kaffe och kort :). Hehe

Nu ska jag packa färdigt och pussa sönder min myspojke som jag kommer sakna så. Niclas kanske får några pussar med om han är snäll ;-)

Adios!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback