Willys lågpris?

Jag brukar alltid handla på MM här, som är en Ica butik. Har blivit så på grund av att jag har Ica kort. Idag efter öppna förskolan bestämde jag mig för att handla på Willys istället för det ligger precis intill. Jag trodde att Willys är kända för att vara en lågpris butik. Är det inte så?

Jag skulle köpa blöjor, kommer fram till den avdelningen och ser priset. 108 kr för ett paket! Hallå detta är Willys, det ska vara billigt, tänkte jag. Man kunde få ett paket för 98 kr OM man handlar för minst 300 i resten av butiken. På MM betalar jag 95 kr per paket, det är 13 kr skillnad! Dessutom brukar man kunna köpa ett paket för 89 kr med Ica kort. Då blir skillnaden 19 kr och det finns inget krav på att handla för nån speciell summa för att få det priset. Alla affärer har ju alltid skillnad på någon eller några kronor hit och dit, men inte så stor skillnad, speciellt inte i en affär som ska vara billig!
Fy för Willys.

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Hehehe ja på blöjorna är de inte så billiga men när jag storhandlar så får jag mer för samma pengar på Willys än MM :-)

2010-04-20 @ 23:13:43
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback