ute, ute, ute

Härligt är det att man äntligen kan sitta ute hela dagarna. Alexander älskar att vara ute, han blir skitsur när man går in igen :)

Idag har vi varit hos Maria halva dagen och bara gottat oss i solen. Började med att städa när jag gick upp imorse så det var avklarat. Alexander har smakat på gräs, löv, pinnar och sten när han kröp runt på gräsmattan ;).















När vi kom hem tog jag mej ett röj på vinden. Slängde ner allt skräp jag hittade. Sedan kom en container hit, sprang med skottkära fram och tillbaka några gånger. Alex somnade vid halv fyra och sover än. Snart två och en halvtimma :) brukar aldrig hända, man blir trött av solen.

När älskling kommer hem ska jag ner och handla och sen tänkte jag grilla hamburgare till middag.
Såg att mina fönster ser ut som fan nu när solen står på. Gårdarna har sopats här så en jäkla massa sand har väl fastnat på rutorna. Kanske skulle ta ett tag på dom...hmmm.....det är ju så tråkigt.


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Åh vilka söta mamma-bebis-foton :-) vårt väder är ju bara såååå JÄVLA GÖTT. Vi hade tur med vädret nu med containersen tycker jag :-) hade varit jobbigt med spöregn.

2010-04-15 @ 02:39:20
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback