Sussat och gungat

Nu har jag och Alex tagit oss en eftremiddags lur tillsammans. Alltid lika mysigt :)

Tidigare idag var vi ute och gungade med Emmelie och Johannes. Det ska gungas höööögt, då är det roligast :)
Så drack vi en kaffe i solen på gården. Riktigt härligt väder idag. 

Tog en tur till svärmor på kaffe senare också. Men då var Alex trött och enbart gnällig, så vi fick gå hem igen och lägga oss. Han har varit väldigt gnällig nu det sista tycker jag. Mammig och gnällig. Vill bara bli buren och blir irreterad för minsta lilla. Vet inte om det är förkylningen eller ännu mer tänder på gång. Det lär vi märka i så fall.


♥♥




Ikväll har vi inga planer ännu såvitt jag vet. Solsidan ska ses och det är allt jag vet säkert :)

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Gungeligung :-)

2010-04-09 @ 22:03:49
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Trodde alla sa tansebissingar :-P men bra att vi är några stycken iallafall :-)

2010-04-10 @ 00:11:51
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback