Promenad.

Tog en härlig powerwalk runda med Bamse såhär på kvällskvisten. Var riktigt skönt. Hade jag behövt varenda kväll om jag ska bli av med alla extra kilon. Har åtminstone varit lite bättre på att motionera nu när våran anlänt. Det märks på Bamse också. Han brukade börja dräggla så fort han sprungit en stund i hundgården, men inte nu längre.

Imorgon kommer min mamma på besök. Vi ska ta en sväng till Kinna och shoppa. Då ska jag passa på att byta bilbarnstol om det finns någon kvar vill säga.

Det är också dax för 8-månaders kontroll på Bvc, ska bli spännande att se hur han vuxit dom senaste månaderna.
Sist vägda han 7770 och var 70 cm lång. Tror allt det har tagit ett språng nu. Vikten vet jag inte, men jag tror inte det är någon jätte skillnad. Får väl se.

Nu ska jag fortsätta kolla på världens bästa program Greys Anatomy, passade på att skriva lite i pausen :)

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

8330 gram och 74 cm :-) gissar jag. Åh shoppa i Kinna låter lockande. Det får jag göra någon dag med.

2010-04-15 @ 02:54:43
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag gissacde visst lite fel... hehehe exakt 200 gram och 1,1 cm. Men OJ va bra han vuxit då när jag tänker efter. Långt bättre än min lille fd. tjockis som bara smyger sakta uppåt i vikt numera.

2010-04-16 @ 09:06:29
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback