Öppnis

Idag ska jag äntligen ta mig ner till öppna förskolan med lilleman. har inte fått tummen ur tidigare, men nu så! Dom kör lite babyrytmik med sång på tisdagar. Tror Alex kommer tycka det är jättespännande. Både musik och massa andra roliga bebisar att titta på. Så kommer favoriten Elmer också, han är ändå roligast :P

Efteråt blir det lite handling, promenad med Bamse, städa och ikväll Träning! Får eventuellt ha med mig Alex hela tiden, Niclas skulle kanske övningsköra idag. Han får sitta i en stol och titta på :) Han kan skratta åt oss när vi ser korkade ut :P

Nu ska jag göra iordning Alex och åka förbi affären och köpa lite banan och youghurt åt honom.

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

KUL att vi kom iväg båda två med våra snorungar. Men iofs inte lika snoriga som den andra rödhåriga pojken: USCH! fel att ta bort det intorkade berget med snor lixom... :-)

2010-04-20 @ 15:43:08
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback