Mittvoche

Japp, idag är det onsdag. Vad händer då? Jo det är...nej...nej...nej, precis när jag skulle skriva att det är Greys anatomy idag kom jag på. Det är uppehåll idag för skit hockey! åååååhhhhh!

Lite piggare idag :). Håller på att tjöta hål i huvudet på Alex för att han ska säga pappa. Han vägrar. För ett par månader sedan kunde han typ säga det, men sen försvann det och han säger bara mamma och titta och hej eller heja. Så jag ser det som mitt uppdrag just nu att pränta in pappa i honom :P. Han sitter här bredvid mig i sin matstol och äter smörgås. Alldeles nyss sa han Mamma, mamma, Bappa :D.

Funderar på att ta en sväng bort till Elinor och hälsa på Johannes när vi har gjort oss iordning. Han är hos sin mormor och har varit i en vecka nu för Emmelie och David är i Egypten och har det gott (bara lite avis) :). Det är meningen att dom ska åka hem idag, men jag vet inte om dom lyckas komma hem pga vulkan utbrotten. Stackarna, blir nog inget kul om dom måste åka buss i flera dagar eller sitta kvar och vänta på att få åka hem. Tror Emmelie saknar sin lilla plutt väldigt mycket ♥

Talk to u later!

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ja samma med Elmer. han kunde ju säga Mamma men har slutat :-/ hoppas det kommer tillbaka. Eller ja, det gör det ju garanterat :-P men jag menar SNART hehehe



Ja hoppas Emmelie kan komma hem idag.

2010-04-21 @ 11:08:34
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Emma Siljeholm - att bli en familj

ladda ner:)

2010-04-21 @ 17:28:03
URL: http://emmasiljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback