Lördag

Det blev ingen biltur till affären. Det blev en promenad i blåsten tillsammans med Rebeckah, Elmer som sov i vagnen och lilla Alvin 2,5 år som skulle få köpa lördagsgodis. Vi fick nog höra typ 10 gånger på vägen ner "köpa godis till mig", hihi, han är för gullig :).

Fick handlat lite mat och godis till ikväll. Det är ju som sagt lördag. Käkade kyckling, pommes och bearnaisesås.
Ikväll ska jag titta på Millenium. Svt har ju gjort Stieg Larssons böcker till film. I fyra lördagar har jag tittat på Män som hatar kvinnor och flickan som lekte med elden. Dom filmerna hade jag sett, men dom var mycket bättre som serie. Det är alltså samma som filmerna men en timmas material är tillagt på varje film. Idag kommer då första delen på luftslottet som sprängdes, den filmen har jag låtit bli att se när jag fick höra att serien skulle komma. Har iof läst böckerna, men jag minns inte alls vad den handlade om faktiskt. Så det blir bänkad framför tv:n med min godispåse klockan 21. Antagligen ensam för Niclas hatar svenska filmer :P

Undrar om Alex vill gå och lägga sig innan dess. Vore trevligt. Han har inte sovit mer än en timma sammanlagt idag, så det borde vara dags snart.

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Tack för sällskapet :-)

2010-04-17 @ 21:57:45
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Emma

Ja det är underbart och vara mamma men även jobbigt ibland, särskilt också när man har en kille som lever sitt egna liv !!!

2010-04-17 @ 22:51:18
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: Emma

Badbaljan är från Babyproffsen vi hade ikeas men liggdelen vi hade i början funkade inte i den så vi fick köpa denna dyra men vilka snygga färger den fanns i som denna lila jag bara älskar den fast farligt nu när Eddie bara vill rymma ...

2010-04-17 @ 23:05:56
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: Emma

Ja man tänker ju varje dag ska jag stanna eller skaffa mig ett eget liv ??

2010-04-17 @ 23:29:32
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback