kvälls snack.

Borde lägga mig. Men fy så tråkigt! När man väl ligger där är det skit gött att sova, men jag hatar ändå att gå och lägga mig. Vilket slöseri på tid. Jag blir så pigg och har lust att göra massa saker på kvällen. Hade t.ex kunnat tänka mig att plocka fram dammsugaren. Tyvärr blir nog inte grannarna så glada då och jag vill ju inte väcka Alex heller.

Samma sak med att duscha. Det är underbart  skönt när man väl står där. Men gud så jobbigt att ta sig dit och komma ur.

Eller laga mat, jäkla gott att äta (om man har lyckats), men fy så tråkigt att göra. Tar lång tid och sen äter man upp på två minuter. Kul! Nä, man skulle haft en personlig kock eller hemkörning varje dag.

Städa, kan vara kul ibland. Älskar när det är nystädat, doftar gott och ser trevligt ut. men hur länge varar det? och hur ofta måste man inte göra det? Jämt, jämt, jämt.

Tänk så många gånger man plockar upp och ner när man handlar. Nu handlar jag förvisso med självscanning vilket tar bort en hel del av plockandet. Men när man inte gör det. Plocka i allt i vagnen, plocka upp det på rullbandet, plocka ner allt i påsar, komma hem och plocka upp allt  igen och ställa det på sina platser. Vilket jäkla meck, egentligen.

Bara lite jag tänkte på...

Kommentarer
Postat av: maja

Tack för kommentaren. Fin blogg du har!!!

2010-04-27 @ 09:38:54
URL: http://littletingeling.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Håller med dig :-)

2010-04-27 @ 12:24:29
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback