äsch! kommer inte på nån rubrik :P

Kom inte iväg bort till Johannes. Blev istället en tur till Maria. Drack kaffe, gick en promenad, käka falukorv och makaroner, åt isglass, mer kaffe,hem igen :)

Tiden flög iväg så nu behöver jag greja här hemma. Hoppas Alex vill sova om en stund. Han somnade bara 45 minuter förut idag, så jag hoppas han tar en tidigare eftermiddags lur idag. Annars lär han vara uppe hela kvällen igen.

Trodde jag hade lärt ungen att han inte fick pilla på hundmatskålarna. Men icke! så fort jag vänder ryggen till är han där och välter ut vattnet och tuggar på matkulorna. Envis som en åsna är han också och lyssnar inte om man säger nej, skiter i avledningsmanövrar med andra leksaker och kryper bara tillbaka om man flyttar honom :P

Jag hör lite gnäll från vardagsrummet, ska nog föröka gå och lägga mig med honom, kanske ta en liten powernap jag med och greje senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback