Helg!

Nu blir det helg och jag tror att jag ska rymma till mamma och pappa med Alex och stanna hela helgen. Morfar och Mormor saknar sin gullegris :). Själv är man ju inte lika viktig längre :( Skoja bara pappa :).

Först får det bli att handla lite så älskling har så han klarar sig i helgen. Snart så får han åka och handla själv. Han ska nämligen ta sitt körkort ÄNTLIGEN! Då lilla hjärtat ska vi åka på fest och jag ska dricka. DU ska sitta där på en stol och se på. När DU vill åka hem, ska jag säga att vi ska stanna en stund till, vilket blir flera timmar och sen sisådär vid fyra på morgonen ska DU köra hem :). Hahahaha



Kommentarer
Postat av: Annelie

Låter som en bra deal tycker jag. För du har väl fått vara chafför mer än en gång kan jag tänka mig.=)

2010-04-23 @ 11:08:21
Postat av: Emma Siljeholm - att bli en familj

haha! de låter helrätt:D

2010-04-23 @ 11:14:20
URL: http://emmasiljeholm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Japp! jag har varit chaufför ett antal gånger. Både för att jag haft körkort och för att jag var gravid i nio månader också :)

2010-04-23 @ 11:14:27
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

hahahaha detta ser du fram emot förstår jag :-P

2010-04-23 @ 12:01:37
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback