guuuuud så trött!

Jag sitter här, helt yr i bollen och nästan svimfärdig. Herregud vad trött jag är. La mig alldeles för sent igår och blev väckt tidigt i morse. Först av Alex som ville ha välling, sen av väckarklockan för att Niclas skulle till jobbet, sen av Bamse som ville ut. Försökte sova när vi kom hem från Öppnis och Alex skulle sova, men det gick inte. Jag kunde bara inte somna. Fy så hemskt detta är!

Ska skriva om öppna förskolan senare (om jag orkar). Nu måste Bamse ut, Alex underhållas, disken och matlagning väntar. Suck!


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Kände/känner samma men här sitter jag vaken fortfarande... dumma mig

2010-04-20 @ 23:05:42
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback