Good morning!

Sovit gott? Jo tack, helt okej. Göööööött!

Ja, jag är bara lite knäpp ;P

Min solstråle väckte mig idag vid kvart i åtta. Han kröp runt i sin säng och klättrade på sin gigantiska nallebjörn. Blev aldrig att vi sänkte sängen igår. Måste absolut göra det idag.
Emmelie var nyss här på en trevlig mogonkaffe och lite tjöt.

Idag händer väl inget särskilt som vanligt. Ringde nyss försäkringskassan för att ändra lite i dagar och höra om Niclas föräldrarpenning, men kundtjänst var överbelastat. Måste vara en jävla massa som ringer, dom brukar ändå ha typ 100 personer som jobbar med telefonerna.

I fredags fick jag hem ett litet tradera paket med posten. En IdaT body, beige med apor strl 74. Fick den för hela 21 kr med frakt :). Vilket fynd. Gillar IdaT kläder, så snygga, men när jag letar efter dom kläderna är det svårt att hitta större storlekar (i alla fall med dom färger och mönster jag vill ha)? Hittar mest 56, 62, 68. Jaja, nu har han en i alla fall :).


Bilden tagen från tradera.

Nu ska jag gå och se vad den lilla marodören hittar på :). Han är för jäklig med hundmatskålarna. Han bara ska dit och stoppa handen i vattnet och lyckas välta hela skålen. Han vet dessutom precis att han inte får. Han kryper fram och säger jajja, jajja och sen gör han det ändå :P




Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

oh Traderafynd är skoj :-)

2010-04-26 @ 10:35:52
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

SV: sån tur har du nog inte :-) jag är övertygad om att lille Alex kommer att gå inom en ganska snar framtid :-) vid 9-10 månader nånting :-)

2010-04-26 @ 21:15:05
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Just Ida T kan man fynda de små storlekarna billigt på Tradera. :) Jag hittade byxa + body + strumpor för 19:- på tradera för ett tag sen, det kan man kalla billigt. ;) Jag har inte ens någon som setet passar på men det var för bra pris för att låta bli. Går ju att sälja vidare eller spara till nästa bebis. :)

2010-04-28 @ 13:40:22
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback