Gårdagen

Igår var en härlig dag, med gott väder. Vi åkte som sagt till Hajom där pojkarna bytte däck på bilen.



Alexander somnade i bilen på vägen dit, så han fick ligga i bilstolen tills han vaknade (Har föresten fortfarande inte kommit iväg och köpt en ny).



Gammel farfar ville hålla Alexander lite grann, det fick han såklart. Alex var väldigt nyfiken på "gubben" som höll honom :)





Vi fikade med smörgåsar och kaffe när killarna var färdiga, sen bar det av hemmåt igen. Alex somnade på eftermiddagen, men sov bara ca en halvtimma.

Jag fick äran att klippa håret på Henke :) Har aldrig prövat att klippa en kille, har bara typ toppat håret på mamma. Men det blev faktiskt jätte bra. Han blev nöjd och jag tyckte det var kul. Pratade med Niclas farmor imorse som sa "va bra Henke blev, nu när vi vet att du kan klippa slipper både Urban och Curt betala för att klippa sig :D"

Efter en lång dag var Alex så trött så trött och somnade jämte mig klockan halv nio. Jag började se på Wallander filmen, men när nyheterna kom somnade jag med :)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag tycker det är så mysigt med bilder på gamla människor med småbarn :-)

2010-04-12 @ 17:21:39
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback