Dumma digitalkameror!

Min nyaste digitalkamera, som för övrigt suger som fan, har gått sönder. Batteri luckan går inte att stänga riktigt så man måste hålla inne batterierna samtidigt som man ska ta kort. Så istället satte jag in minnet i våran gammla kamera. Min busunge till son råkade välta tvättstället över sig i gåstolen idag. Som tur var fick han den inte i huvudet utan den hamnade så att han satt bakom gallret. Såg jätte rolig ut! Jag var snabbt framme och fotade hans fängelsevistelse. Men nej då, inte funkar den andra kamerafan heller. Det blev bara streckfyllda bilder som man inte såg någonting på. Jag som var så nöjd med dessa bilder...suck!

Istället får ni lite bilder från när han badade diskho igår kväll :)



Först, lufta stjärten lite :)

sen bada!



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Trist med kameran :-/ du får låna Niclas ;-) hehehehe

2010-04-21 @ 22:25:12
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback