06.40

blev det att kliva upp idag. Härligt... :). Jag brukar oftast få Alex att somna om bredvid mig på morgonen även om han är rätt så pigg. Men idag var han lite föööör pigg, så vi gick upp. Han blir nog trött igen inom ett par timmar.

Idag ska jag se om jag orkar tvätta bilen, åka till Kinna och köpa ny bilbarnstol till Alex. Det blir en Akta Graco duoflex xtp. Var inne på babyproffsen och det är den billigaste stolen men också den som tar minst plats i bilen. Däremot sa hon att eftersom den är ganska liten ska man inte köpa den om man tror att ens barn kommer bli stort. Då växer dom ur den för snabbt, men Alex är ju en liten plutt så det är nog ingen risk.

Så här ser stolen ut fast den är svart med röda (eller var det orange?) kanter istället för de ljusblå på bilden.


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

skillnaden mellan allra högsta och allra lägsta stolen är ca 3-4 cm berättade ntf-tanten så det är lugnt oavsett tror jag :-) bra val :-P jag gillar mina två! barnen med ;-)

2010-04-08 @ 13:07:57
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback