Puh!

Uträttat mycket idag. Har just stått och vikt all tvätt, PLUS dragit ut alla kläder ur Niclas garderob, satt in en till hylla och vikt om allt igen. Alex har precis somnat en sväng. Han har varit vaken mycket idag. Bara somnat till korta fem minutare, förutom tuppluren i förmidags. HAr spenderat största delen av dagen hos Suss och i tvättstugan :).

Nu är jag helt slut. Men allt är färdigt. Nu kan jag bara sitta ner och ta det lugnt. Niclas är hos Fredrik och kollar på film. Skulle egntligen åkt bort också när tvätten var klar, men jag kände inte riktigt för att ge mig ut med Alex och stå och skrapa bilen. Sen är det glashalt ute också. Man är lite rädd att köra bil i sånt här väglag med en dyrbar skatt med sig ;).

Jaha, jag får väl passa på att ge min lilla voffsing lite uppmärksamhet nu också. Blir lite dåligt med det ibland. Alex och hemmet tar ju upp hela min tid typ. Så vill man ju inte sitta inlåst och aldrig träffa någon heller, så Bamse hamnar lite på utkant ibland. Men jag försöker ta igen det. Tråkigt nu bara i det här jäkla isvädret, man kan ju varken gå på promenad eller leka med honom i hundgården. jaja, bättre tider kommer :)



Jag och Bamse nere i varberg i sommras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback