Man ska inte säga för mycket :)

Naturligtvis vaknade Alexander klockan fem imorse och var pigg! Han ville inte sova igen efter maten. Men jag la honom emellan oss och släckte lampan. Efter att ha slängt sig åt alla håll en bra stund och yttrat sina små söta ljud somnade han om iaf. Halv nio väckte hunden mig istället med sitt "jag vill gå ut" gnäll. Det var bara att pallra sig upp och gå ut. När jag kom tillbaka låg Alexander med fötterna i vädret och log mot mig. Sötaste ungen :) Klädde på honom en ljusblå body med matchande mjukisbyxor som han fått i julklapp. 68 är en bra storlek till honom nu. 62 funkar fortfarande, men en del av plaggen börjar bli väl tajta.

Om en stund kommer min kompis Maria hit med sin hund Ozzy. Bamse, min lilla vovve, är en dansk/svensk gårdshund blandad med tax. Han ser ut som en Dansk/svensk fast brun. Vi hämtade honom för snart två och ett halvt år sedan i Kalmar. Ozzy är ochkså Dansk/svensk gårdshund. Vi ska ta ut dom till hundgården så dom får leka av sig lite. Men först ett par koppar härligt kaffe:)

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

hehe grattis till för lite sömn :-P känner igen mig



Du får gärna lägga till din blogg på bloglovin.com så man kan följa den, jag är så kass på att komma ihåg bloggar annars :-) ha det gott.

2009-12-26 @ 12:54:49
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback