Alexander

I den här bloggen kommer jag skriva om det dagliga livet med min son, familj och vänner.

När Alexander kom till världen en tidig måndags morgon fick livet en helt ny mening. Han är den mysigaste, charmigaste lilla unge jag någonsin träffat. Han är min son, min stolthet och jag älskar honom oändligt mycket.

Klockan är nu tio över ett på natten så därför blir detta ett kort start inlägg, sen är det dags att sova. Jag ska berätta mer om min graviditet, förlossningen och om Alex senare.

Det är juldagen idag, eller rättare sagt annandag jul, nu när klockan sprungit iväg :). Igår firade vi jul hemma hos oss med Alex mormor, morfar, morbror, farmor, farfar Ola, faster, farbror och så gammel farmor och farfar också. Det var en jätte mysig kväll med måååååååånga julklappar till Alex som jag fick öppna tills jag var helt slut och inte ville se ett enda paket till :P. Alex som är fyra månader gammal nu orkade inte vara vaken så mycket under kvällen. Han är annars en riktig power-napare. en kvart, tjugo minuter räcker att sova varje gång tycker han. Men när det är mycket folk och ståhej då är det bäst att sova ordentligt. Så han sov igenom hela julmiddagen, vilket var väldigt skönt, men även julklappsöppningen. Han kan ju inte öppna själv ändå så det var lika bra att han sov tills allty var färdigt och han kunde börja beundra sakerna istället. Det blev väldigt mycket kläder. Säkert 30 plagg. Så fick han även en jättefin gåstol som han inte kan använda riktigt än, men om nån månad eller två så :) Det var allt som allt en lyckad och trevlig normal svensk julafton :)

Nu ska jag sussa kudde några timmar innan Alex vill ha sin morgon mat. Som tur är somnar han alltid om igen till 10 tiden, därför vågar jag sitta uppe så här länge :)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback